Dostawa, płatności i zwroty

Zwroty

Naprawdę wierzymy w nasze produkty, a naszym celem jest aby Twoje doświadczenie z Kanaste było możliwie najlepsze. Dlatego też stworzyliśmy Gwarancję Szczęścia – jeśli czujesz, że nasz produkt Cię nie usatysfakcjonował, skontaktuj się z nami mailowo na adres: [email protected]. Zwrócimy Ci całość kosztów, jeżeli to Twoje pierwsze opakowanie i od zakupu nie minęło więcej niż 90 dni.

Dla wszystkich kolejnych zamówień, zwroty przyjmowane są w terminie 90 dni od dnia odebrania przesyłki pod warunkiem, że produkt jest nieużywany i znajduje się w oryginalnym opakowaniu.

Poprosimy Cię wówczas o wysłanie produktów na adres wskazany poniżej. Pamiętaj,aby skorzystać z firmy oferującej śledzenie przesyłek i ubezpieczenie. Kanaste nie odpowiada za przesyłki zgubione podczas transportu.

Po nadaniu przesyłki, poinformuj nas o tym mailowo dołączając numer przesyłki, dzięki temu będziemy mogli przeprocesować Twój zwrot maksymalnie sprawnie. Kanaste nie pokrywa kosztów zwrotu przesyłki.

Here&Now
Targowa 11
43-502 Czechowice-Dziedzice

Dostawa

  1. W Kanaste.pl obowiązuje darmowa dostawa dla wszystkich zamówień na terenie Polski dla zamówień powyżej 300 zł.
  2. Kanaste.pl realizuje zamówienia na terenie Polski i wybranych krajów Unii Europejskiej. Koszt wysyłki zależny jest od wybranego przez Ciebie państwa – dokładna cena wyświetli Ci się podczas składania zamówienia.
  3. Wszystkie krajowe przesyłki wysyłane są firmą kurierską Inpost, DPD lub za pomocą Paczkomatów InPost. Przesyłki międzynarodowe dostarczamy za pośrednictwem DPD.
  4. Większość zamówień krajowych jest dostarczana w terminie 1 dnia roboczego. Przesyłki międzynarodowe są dostarczane w 3-5 dni roboczych.
  5. Paczki są dostarczane w dni robocze.
  6. Gdy w momencie odbierania przesyłki Twoje opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub ingerencji w jej zawartość osób trzecich, należy odmówić przyjęcia towaru, w obecności kuriera sporządzić protokół zgłoszenia szkody i zgłosić ten fakt do naszych opiekunów klienta poprzez email, czat albo telefonicznie. W przypadku przesyłek wysyłanych za pośrednictwem firmy InPost należy niezwłocznie skontaktować się z działem obsługi klienta InPost oraz opiekunem klienta Kanaste.

Płatności

Masz możliwość dokonania zapłaty za złożone zamówienie w następujących formach:

Dane do przelewu: ING Bank Śląski: 77 1050 1070 1000 0090 8108 5376 Here&Now Sp. z o.o. Białej Floty 2/2 02-654 Warszawa. SWIFT: INGBPLPW

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą, dokonamy zwrotu na rachunek bankowy przypisany do Twojej karty płatniczej.
Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia wskazany będzie od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayU.

Mamy nadzieję, że powyższe informacje okazały się pomocne. Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania, nie wahaj się napisać na: [email protected].

Jesteśmy tu dla Ciebie.

Koszyk