close
close

DARMOWA DOSTAWA NA NASTĘPNY DZIEŃ

Kariera

Kanaste

Kanaste to marka, która zrodziła się z idei: „Jak realnie pomóc ludziom w lepszym samopoczuciu?”, odpowiedź brzmi: trzeba zacząć od znalezienia równowagi. Jako właściciele zainspirowani swoją własną drogą do lepszego życia postanowiliśmy stworzyć biznes, który ma realnie pozytywny wpływ na odbiorców i pomaga im w pozbywaniu się dyskomfortu. Dziś po ponad roku obecności na rynku jesteśmy wśród liderów na rynku olejków CBD.

Kogo szukamy?

Szukamy graczy z pierwszej ligi. Zdajemy sobie sprawę, że to mgliste pojęcie. Ale jeśli jesteś taką osobą, to o tym wiesz.

Idealny kandydat jest osobą wysoce zmotywowaną, elastyczną, pozytywnie nastawioną i posiadającą doskonałe zdolności komunikacyjne. Jest również osobą odporną emocjonalnie i zdolną do mówienia prawdy przez cały czas – nawet w stosunku do osób znajdujących się wyżej w hierarchii. W Kanaste wierzymy, że podstawą sukcesu jest otwarty i szczery feedback płynący we wszystkich kierunkach, dlatego liczymy że będziesz osobą otwartą i niebojącą się przekazywać feedback zarówno swoim podwładnym jak i przełożonym.

Aktualne oferty pracy

Junior Influencer Marketing Specialist

Zakres obowiązków:

  • rozwój i realizacja kampanii influencer marketingowych i kampanii kreatywnych wraz z zespołem,
  • wyszukiwanie twórców na podstawie specjalnego klucza i budowanie z nimi relacji,
  • sprawowanie pieczy nad publikacjami i raportowanie ich wyników wraz z wnioskami,
  • monitorowanie trendów i technologii.

Wymagania:

  • znajomość rynku influencerów oraz trendów, 
  • pasja do social media,
  • wysoko rozwinięta empatia i autentyczna chęć pomocy innym,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • duży plus: doświadczenie w e-commerce.

Co oferujemy:

  • samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań na bazie delegacji odpowiedzialności,
  • aktywny udział w rozwoju marki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w szybko rosnącej branży,
  • dostęp do najwyższej klasy treści i narzędzi rozwojowych, gdyż mocno wierzymy w rozwój osobisty, jako czynnik motywujący do pracy,
  • możliwość rozwoju i poszerzanie wiedzy w obszarze Influencer Marketingu,
  • atrakcyjny system premiowy oparty na wynikach,
  • dobrą atmosferę pracy, która bazuje na pozytywnych wartościach,
  • praca zdalna,
  • elastyczne godziny pracy,
  • praca od zaraz na podstawie Umowy o Pracę lub B2B.

Przebieg procesu rekrutacyjnego:

  1. Wstępna rozmowa rekrutacyjna online z wybranymi kandydatami.
  2. Rozmowa online sprawdzająca dopasowanie kulturowe.
  3. Sprawdzenie referencji podanych przez kandydata.

Influencer Marketing Specialist

Szybki rozwój firmy sprawia, że szukamy utalentowanego (-nej) Influencer Marketing Specialist, który będzie w stanie współtworzyć i realizować skuteczne kampanie w obszarze influencer marketingu.

Zakres obowiązków:

  • rozwój i realizacja kampanii influencer marketingowych i kampanii kreatywnych,
  • identyfikacja i budowanie relacji z twórcami,
  • research eventów, ekspertów branży, konkurencji i grupy docelowej,
  • monitorowanie trendów i technologii.

Wymagania:

  • co najmniej rok doświadczenia w influencer marketingu (warunek konieczny),
  • znajomość rynku influencerów oraz trendów,
  • pasja do social media,
  • wysoko rozwinięta empatia i autentyczna chęć pomocy innym,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • duży plus: doświadczenie w e-commerce.

Co oferujemy:

  • samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań na bazie delegacji odpowiedzialności,
  • aktywny udział w rozwoju marki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w szybko rosnącej branży,
  • dostęp do najwyższej klasy treści i narzędzi rozwojowych, gdyż mocno wierzymy w rozwój osobisty, jako czynnik motywujący do pracy,
  • atrakcyjny system premiowy oparty na wynikach,
  • dobrą atmosferę pracy, która bazuje na pozytywnych wartościach,
  • praca zdalna,
  • elastyczne godziny pracy,
  • praca od zaraz na podstawie Umowy o Pracę lub B2B.

Przebieg procesu rekrutacyjnego:

  1. Wstępna rozmowa rekrutacyjna online z wybranymi kandydatami.
  2. Rozmowa online sprawdzająca dopasowanie kulturowe.­­
  3. Sprawdzenie referencji podanych przez kandydata.

Social Media Specialist

Szybki rozwój firmy sprawia, że szukamy utalentowanego (-nej) Social Media Specialist, który będzie w stanie rozwinąć i kreatywnie zaangażować naszą społeczność w mediach społecznościowych.

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie treści na profile KANASTE w mediach społecznościowych – cele wizerunkowe i sprzedażowe,
  • prowadzenie komunikacji i budowanie społeczności na naszych profilach: Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest.
  • tworzenie koncepcji haseł kampanii reklamowych i promocyjnych w social mediach,
  • monitorowanie trendów, w tym w mediach społecznościowych i komunikacji online,
  • wyłapywanie pretekstów dla RTM,
  • wyszukiwanie insightów i tworzenie ofert na działania w social mediach,
  • udział w inspirujących spotkaniach projektowych i pracach kreatywnych,
  • wsparcie zespołu w codziennych działaniach,
  • tworzenie analiz i raportów,
  • współpraca z innymi działami w firmie oraz partnerami zewnętrznymi,
  • skuteczne realizowanie strategii marki i wdrażanie ‘tone of voice’ w komunikacji z użytkownikiem.

Wymagania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowo-komunikacyjnych w mediach społecznościowych,
  • bycie na bieżąco ze zmianami w mediach społecznościowych i trendami w internecie,
  • poprawnego posługiwania się językiem polskim,
  • umiejętność tworzenia form pisanych krótkich i długich,
  • umiejętność skutecznego poszukiwania i weryfikowania informacji,
  • dobra znajomość programów Google Workplace oraz programów do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych,
  • umiejętność pracy z danymi analitycznymi i wyciągania z nich wniosków i insight’ów klienckich,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • motywacja do działania, nastawienie na współpracę z zespołem oraz świadome kształtowanie swojej pozycji w zespole,
  • zaangażowanie, samodzielność, inicjatywa, komunikatywność, obowiązkowość i terminowość,
  • mile widziane doświadczenie w e-commerce oraz projektowanie przykuwających uwagę grafik (Pakiet Adobe lub podobny).

Co oferujemy:

  • samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań na bazie delegacji odpowiedzialności,
  • aktywny udział w rozwoju marki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w szybko rosnącej branży,
  • dostęp do najwyższej klasy treści i narzędzi rozwojowych, gdyż mocno wierzymy w rozwój osobisty, jako czynnik motywujący do pracy,
  • atrakcyjny system premiowy oparty na wynikach,
  • dobrą atmosferę pracy, która bazuje na pozytywnych wartościach,
  • praca zdalna,
  • elastyczne godziny pracy,
  • benefity pozapłacowe,
  • praca od zaraz na podstawie Umowy o Pracę lub B2B.

Przebieg procesu rekrutacyjnego:

  1. Wstępna rozmowa rekrutacyjna online z wybranymi kandydatami.
  2. Rozmowa online sprawdzająca dopasowanie kulturowe.­­
  3. Sprawdzenie referencji podanych przez kandydata.

Head of Customer Happiness

Szybki rozwój firmy sprawia, że szukamy utalentowanego (-nej) Head of Customer Happiness, który będzie w stanie z sukcesem zarządzać działem obsługi klienta, a także wdrażać kolejne rozwiązania w zakresie optymalizacji codziennych procesów oraz stałego ulepszania doświadczenia naszych klientów.

Zakres obowiązków:

  • nadzorowanie pracy działu Customer Happiness (obecnie 3 osoby),
  • tworzenie i wdrażanie strategii nastawionej na maksymalizację satysfakcji i retencji użytkowników,
  • współpraca z innymi działami firmy i podwykonawcami (marketing, ecommerce, magazyn),
  • mierzenie efektywności i optymalizacja procesów działu poprzez realizację celów i wyznaczonych KPI,
  • zbieranie feedbacku od użytkowników i proponowanie ulepszeń,
  • przygotowanie raportów i analiz,
  • szukanie i wdrażanie innowacji oraz usprawnień w codziennej pracy.

Wymagania:

  • minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • wybitne zdolności komunikacyjne,
  • umiejętność analizy danych i bardzo dobre rozumienie najnowszych technologii ecommerce,
  • dbałość o szczegóły, które są ważne dla zadowolenia użytkowników,
  • samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy oraz nastawienie na realizację celów firmy,
  • znajomość Excela na poziomie zaawansowanym,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • mile widziane doświadczenie na rynku Wellness.

Co oferujemy:

  • samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań na bazie delegacji odpowiedzialności,
  • aktywny udział w rozwoju marki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w szybko rosnącej branży,
  • dostęp do najwyższej klasy treści i narzędzi rozwojowych, gdyż mocno wierzymy w rozwój osobisty, jako czynnik motywujący do pracy,
  • atrakcyjny system premiowy oparty na wynikach,
  • dobrą atmosferę pracy, która bazuje na pozytywnych wartościach,
  • praca zdalna (lub hybrydowo, jeśli mieszkasz niedaleko Czechowic – Dziedzic),
  • elastyczne godziny pracy,
  • benefity pozapłacowe,
  • praca od zaraz na podstawie Umowy o Pracę lub B2B.

Przebieg procesu rekrutacyjnego:

  1. Wstępna rozmowa rekrutacyjna online z wybranymi kandydatami.
  2. Rozmowa 1:1 sprawdzająca dopasowanie kulturowe.­­

Aplikację należy przesłać na [email protected]

Customer Happiness Specialist

* Poziom THC w sprzedawanych produktach nie przekracza 0,2%.
Prezentowany produkt nie jest przeznaczony do diagnozowania, leczenia lub zapobiegania jakiejkolwiek chorobie. Efekty zażywania produktów mogą się różnić.