close
close

DARMOWA DOSTAWA JUŻ W 24 GODZINY!

Kariera

Kanaste

Kanaste to szybko rosnąca marka branży wellness, która zrodziła się z idei: „Jak realnie pomóc ludziom w lepszym samopoczuciu?”. Odpowiedź brzmi: trzeba zacząć od znalezienia równowagi. Zainspirowani swoją własną drogą do lepszego życia postanowiliśmy stworzyć markę, która ma realnie pozytywny wpływ na odbiorców i pomaga im w transformacji codziennego samopoczucia. Dziś, po 24 miesiącach obecności w branży, wraz z grupą wyjątkowych ludzi tworzymy produkty najlepsze w swojej klasie i jesteśmy wśród liderów na rynku olejków CBD. Na koniec 2019 roku Kanaste składało się z dwóch osób. Dziś jest nas 23 i szukamy kolejnych 10 wspaniałych osób. Tempo rozwoju jest dla nas bardzo ekscytujące, ale równie ważna jest dla nas dobra zabawa.

Kogo szukamy?

Szukamy graczy z pierwszej ligi. Zdajemy sobie sprawę, że to mgliste pojęcie. Ale jeśli jesteś taką osobą, to o tym wiesz.

Idealny kandydat jest osobą wysoce zmotywowaną, elastyczną, pozytywnie nastawioną i posiadającą doskonałe zdolności komunikacyjne. Jest również osobą odporną emocjonalnie i zdolną do mówienia prawdy przez cały czas – nawet w stosunku do osób znajdujących się wyżej w hierarchii. W Kanaste wierzymy, że podstawą sukcesu jest otwarty i szczery feedback płynący we wszystkich kierunkach, dlatego liczymy że będziesz osobą otwartą i niebojącą się przekazywać feedback zarówno swoim podwładnym jak i przełożonym.

Aktualne oferty pracy

Influencer Marketing Specialist

Szybki rozwój firmy sprawia, że szukamy utalentowanego (-nej) Influencer Marketing Specialist, który będzie w stanie współtworzyć i realizować skuteczne kampanie w obszarze influencer marketingu.

Zakres obowiązków:

  • rozwój i realizacja kampanii influencer marketingowych i kampanii kreatywnych,
  • identyfikacja i budowanie relacji z twórcami,
  • research eventów, ekspertów branży, konkurencji i grupy docelowej,
  • monitorowanie trendów i technologii.

Wymagania:

  • co najmniej rok doświadczenia w influencer marketingu (warunek konieczny),
  • znajomość rynku influencerów oraz trendów,
  • pasja do social media,
  • wysoko rozwinięta empatia i autentyczna chęć pomocy innym,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • duży plus: doświadczenie w e-commerce.

Co oferujemy:

  • samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań na bazie delegacji odpowiedzialności,
  • aktywny udział w rozwoju marki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w szybko rosnącej branży,
  • dostęp do najwyższej klasy treści i narzędzi rozwojowych, gdyż mocno wierzymy w rozwój osobisty, jako czynnik motywujący do pracy,
  • atrakcyjny system premiowy oparty na wynikach,
  • dobrą atmosferę pracy, która bazuje na pozytywnych wartościach,
  • praca zdalna,
  • elastyczne godziny pracy,
  • praca od zaraz na podstawie Umowy o Pracę lub B2B.

Przebieg procesu rekrutacyjnego:

  1. Wstępna rozmowa rekrutacyjna online z wybranymi kandydatami.
  2. Rozmowa online sprawdzająca dopasowanie kulturowe.­­

Junior Influencer Marketing Specialist

Szukamy utalentowanego (-nej) Influencer Marketing Specialist na początku drogi zawodowej, który będzie w stanie współtworzyć i realizować skuteczne kampanie w obszarze influencer marketingu.

Zakres obowiązków:

  • rozwój i realizacja kampanii influencer marketingowych i kampanii kreatywnych wraz z zespołem,
  • wyszukiwanie twórców na podstawie specjalnego klucza i budowanie z nimi relacji,
  • sprawowanie pieczy nad publikacjami i raportowanie ich wyników wraz z wnioskami,
  • monitorowanie trendów i technologii.

Wymagania:

  • znajomość rynku influencerów oraz trendów, 
  • pasja do social media,
  • wysoko rozwinięta empatia i autentyczna chęć pomocy innym,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • duży plus: doświadczenie w e-commerce.

Co oferujemy:

  • samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań na bazie delegacji odpowiedzialności,
  • aktywny udział w rozwoju marki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w szybko rosnącej branży,
  • dostęp do najwyższej klasy treści i narzędzi rozwojowych, gdyż mocno wierzymy w rozwój osobisty, jako czynnik motywujący do pracy,
  • możliwość rozwoju i poszerzanie wiedzy w obszarze Influencer Marketingu,
  • atrakcyjny system premiowy oparty na wynikach,
  • dobrą atmosferę pracy, która bazuje na pozytywnych wartościach,
  • praca zdalna,
  • elastyczne godziny pracy,
  • praca od zaraz na podstawie Umowy o Pracę lub B2B.

Przebieg procesu rekrutacyjnego:

  1. Wstępna rozmowa rekrutacyjna online z wybranymi kandydatami.
  2. Rozmowa online sprawdzająca dopasowanie kulturowe.

Marketing Project Manager (eCommerce)

Szybki rozwój firmy sprawia, że szukamy utalentowanego (-nej) Project Managera z obsesją na punkcie marketingu i eCommerce, który będzie odpowiedzialny za współtworzenie innowacyjnych produktów wyznaczających nowy standard w branży wellness i skutecznym zarządzaniem z sukcesem realizacją projektów i operacyjnych. Będziesz współpracował(-a) z naszym utalentowanym zespołem marketingowym, założycielami, jak również podwykonawcami.

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie zakresem, kosztami i harmonogramem projektów,
  • zarządzanie zasobami projektu i podwykonawcami,
  • komunikacją między podmiotami zaangażowanymi w projekt,
  • dokumentacją i raportowaniem,
  • organizacją produkcji filmowych oraz eventowych,
  • współpracą z działem marketingowym, logistyki i prawnym.

Wymagania:

  • wybitne umiejętności w zakresie rozwiązywania problemów,
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami (najlepiej w środowisku marketingowym),
  • praktyczna wiedza o zarządzaniu projektami w metodologii Agile,
  • doskonałe zdolności organizacji, zarządzania czasem i komunikacyjne,
  • chęć nieustannego rozwoju,
  • umiejętność błyskawicznej adaptacji w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
  • nadzwyczajna determinacja w dążeniu do celu i odporność emocjonalna,
  • dbałość o szczegóły,
  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.

Co oferujemy:

  • samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań na bazie delegacji odpowiedzialności,
  • aktywny udział w rozwoju marki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w szybko rosnącej branży,
  • dostęp do najwyższej klasy treści i narzędzi rozwojowych, gdyż mocno wierzymy w rozwój osobisty, jako czynnik motywujący do pracy,
  • atrakcyjny system premiowy oparty na wynikach,
  • dobrą atmosferę pracy, która bazuje na pozytywnych wartościach,
  • praca zdalna,
  • elastyczne godziny pracy,
  • benefity pozapłacowe,
  • praca od zaraz na podstawie Umowy o Pracę lub B2B.

Przebieg procesu rekrutacyjnego:

  1. Wstępna rozmowa rekrutacyjna online z wybranymi kandydatami.
  2. Rozmowa online sprawdzająca dopasowanie kulturowe.­­

Social Media Specialist

Szybki rozwój firmy sprawia, że szukamy utalentowanego (-nej) Social Media Specialist, który będzie w stanie rozwinąć i kreatywnie zaangażować naszą społeczność w mediach społecznościowych.

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie treści na profile KANASTE w mediach społecznościowych – cele wizerunkowe i sprzedażowe,
  • prowadzenie komunikacji i budowanie społeczności na naszych profilach: Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest.
  • tworzenie koncepcji haseł kampanii reklamowych i promocyjnych w social mediach,
  • monitorowanie trendów, w tym w mediach społecznościowych i komunikacji online,
  • wyłapywanie pretekstów dla RTM,
  • wyszukiwanie insightów i tworzenie ofert na działania w social mediach,
  • udział w inspirujących spotkaniach projektowych i pracach kreatywnych,
  • wsparcie zespołu w codziennych działaniach,
  • tworzenie analiz i raportów,
  • współpraca z innymi działami w firmie oraz partnerami zewnętrznymi,
  • skuteczne realizowanie strategii marki i wdrażanie ‘tone of voice’ w komunikacji z użytkownikiem.

Wymagania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowo-komunikacyjnych w mediach społecznościowych,
  • bycie na bieżąco ze zmianami w mediach społecznościowych i trendami w internecie,
  • poprawnego posługiwania się językiem polskim,
  • umiejętność tworzenia form pisanych krótkich i długich,
  • umiejętność skutecznego poszukiwania i weryfikowania informacji,
  • dobra znajomość programów Google Workplace oraz programów do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych,
  • umiejętność pracy z danymi analitycznymi i wyciągania z nich wniosków i insight’ów klienckich,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • motywacja do działania, nastawienie na współpracę z zespołem oraz świadome kształtowanie swojej pozycji w zespole,
  • zaangażowanie, samodzielność, inicjatywa, komunikatywność, obowiązkowość i terminowość,
  • mile widziane doświadczenie w e-commerce oraz projektowanie przykuwających uwagę grafik (Pakiet Adobe lub podobny).

Co oferujemy:

  • samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań na bazie delegacji odpowiedzialności,
  • aktywny udział w rozwoju marki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w szybko rosnącej branży,
  • dostęp do najwyższej klasy treści i narzędzi rozwojowych, gdyż mocno wierzymy w rozwój osobisty, jako czynnik motywujący do pracy,
  • atrakcyjny system premiowy oparty na wynikach,
  • dobrą atmosferę pracy, która bazuje na pozytywnych wartościach,
  • praca zdalna,
  • elastyczne godziny pracy,
  • benefity pozapłacowe,
  • praca od zaraz na podstawie Umowy o Pracę lub B2B.

Przebieg procesu rekrutacyjnego:

  1. Wstępna rozmowa rekrutacyjna online z wybranymi kandydatami.
  2. Rozmowa online sprawdzająca dopasowanie kulturowe.­­

HR Specialist

Szybki rozwój firmy sprawia, że szukamy utalentowanego (-nej) HR Specialist, który (-a) będzie w stanie z sukcesem zarządzać procesami rekrutacyjnymi, wdrażaniem nowych benefitów, organizowanie integracji firmowej oraz szkoleń dla pracowników

Zakres obowiązków:

  • tworzenie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych,
  • proaktywne docieranie do kandydatów pasywnych (headhunting),
  • umawianie i prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych wraz z liderami zespołów,
  • dbanie o proces onboardingu i offboardingu,
  • identyfikacja potrzeb szkoleniowych i coachingowych w organizacji,
  • dbanie o rozwój Pracowników,
  • organizacja wydarzeń i eventów spajających zespół i budujących ducha firmy,
  • wsparcie przy organizacji delegacji pracowniczych,
  • współpraca z działem kadr, księgowości oraz operacyjnym,
  • szukanie i wdrażanie innowacji oraz usprawnień w codziennej pracy,
  • w przyszłości employer branding.

Wymagania:

  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość branży HR oraz trendów,
  • umiejętność współpracy z pracownikami różnych szczebli organizacji i budowania dobrych relacji międzyludzkich,
  • dobra organizacja pracy, samodzielność, inicjatywa,
  • doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

Co oferujemy:

  • samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań na bazie delegacji odpowiedzialności,
  • aktywny udział w rozwoju marki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w szybko rosnącej branży,
  • dostęp do najwyższej klasy treści i narzędzi rozwojowych, gdyż mocno wierzymy w rozwój osobisty, jako czynnik motywujący do pracy,
  • atrakcyjny system premiowy oparty na wynikach,
  • dobrą atmosferę pracy, która bazuje na pozytywnych wartościach,
  • praca zdalna (lub hybrydowo, jeśli mieszkasz niedaleko Czechowic – Dziedzic),
  • elastyczne godziny pracy,
  • benefity pozapłacowe,
  • praca od zaraz na podstawie Umowy o Pracę lub B2B.

Przebieg procesu rekrutacyjnego:

  1. Wstępna rozmowa rekrutacyjna online z wybranymi kandydatami.
  2. Rozmowa 1:1 sprawdzająca dopasowanie kulturowe.­­

Performance Marketing Specialist

Szybki rozwój firmy sprawia, że szukamy utalentowanego (-nej) Performance Marketing Specialist, który będzie w stanie w sprytny i oparty na danych sposób szybko pozyskać duży ruch do naszego sklepu i dbać o wysoką konwersję.

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie strategii działań performance marketingowych
  • Współpraca z wydawcami (portale, bazy mailingowe, wydawcy kuponowi, sieci afiliacyjne)
  • Zarządzanie kampaniami w modelach FF, CPC, CPA
  • Analiza, optymalizacja i raportowanie efektów kampanii
  • Poszukiwanie nowych partnerów do współpracy

Wymagania:

  • Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze digital marketingu
  • Znajomość branży digital marketingu / e – commerce
  • Znakomita znajomość narzędzi Google Ads, Google Ads Editor, Google Merchant Center, Google Analytics (mile widziane certyfikaty Google);
  • Dobra znajomość MS Excel / Google Sheets (umożliwiająca analizę wyników prowadzonych kampanii i dużej ilości danych);
  • Analityczne myślenie i wyciąganie wniosków, podejmowanie decyzji na podstawie danych

Co oferujemy:

  • samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań na bazie delegacji odpowiedzialności,
  • aktywny udział w rozwoju marki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w szybko rosnącej branży,
  • dostęp do najwyższej klasy treści i narzędzi rozwojowych, gdyż mocno wierzymy w rozwój osobisty, jako czynnik motywujący do pracy,
  • atrakcyjny system premiowy oparty na wynikach,
  • dobrą atmosferę pracy, która bazuje na pozytywnych wartościach,
  • praca zdalna,
  • elastyczne godziny pracy,
  • benefity pozapłacowe,
  • praca od zaraz na podstawie Umowy o Pracę lub B2B.

Przebieg procesu rekrutacyjnego:

  1. Wstępna rozmowa rekrutacyjna online z wybranymi kandydatami.
  2. Rozmowa online sprawdzająca dopasowanie kulturowe.­­

Customer Happiness Specialist

Wraz z szybkim rozwojem firmy, powiększa się także grono osób, na których samopoczucie możemy realnie wpłynąć! Chcesz wznosić je na wyższy poziom z nami?

Zakres obowiązków:

  • zapewnienie komfortowego i profesjonalnego kontaktu z Klientem za pośrednictwem telefonu, maila, Instagrama oraz Facebooka,
  • wsparcie w wyborze odpowiednich produktów z oferty Kanaste,
  • budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
  • prowadzenie niezbędnych baz danych,
  • dbanie o stały rozwój działu i szukanie nowych usprawnień.

Wymagania:

  • wysoko rozwinięta empatia oraz chęć niesienia realnej pomocy innym,
  • elastyczność oraz otwartość na nowe wyzwania,
  • nastawienie na rozwój i naukę,
  • szczerość i pewność siebie,
  • wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne,
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.

Co oferujemy:

  • samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań na bazie delegacji odpowiedzialności,
  • aktywny udział w rozwoju marki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w szybko rosnącej branży,
  • dostęp do najwyższej klasy treści i narzędzi rozwojowych, gdyż mocno wierzymy w rozwój osobisty, jako czynnik motywujący do pracy,
  • atrakcyjny system premiowy oparty na wynikach,
  • dobrą atmosferę pracy, która bazuje na pozytywnych wartościach,
  • praca zdalna (lub hybrydowo, jeśli mieszkasz niedaleko Czechowic – Dziedzic),
  • benefity pozapłacowe,
  • praca od zaraz na podstawie Umowy o Pracę lub B2B.

Przebieg procesu rekrutacyjnego:

  1. Wstępna rozmowa rekrutacyjna online z wybranymi kandydatami.
  2. Rozmowa 1:1 sprawdzająca dopasowanie kulturowe.­­

Aplikację należy przesłać na [email protected]

* Poziom THC w sprzedawanych produktach nie przekracza 0,2%.
Prezentowany produkt nie jest przeznaczony do diagnozowania, leczenia lub zapobiegania jakiejkolwiek chorobie. Efekty zażywania produktów mogą się różnić.