Regulamin
REGULAMIN SKLEPU
Poniżej przedstawiamy regulamin („Regulamin”) sprzedaży naszych towarów („Towary”) oferowanych w naszym sklepie internetowym („Sklep internetowy”, „Sklep”) oraz świadczenia usług związanych ze sprzedażą drogą elektroniczną, w szczególności usługi newslettera („Newsletter”) i konta („Konto”). Prosimy o uważne zapoznanie się z niniejszym Regulaminem, jak również z naszą Polityką prywatności.
Nasz Regulamin zawiera następujące informacje:
I. O nas
II. Definicje
III. Postanowienia ogólne
IV. Zasady korzystania ze Sklepu internetowego
V. Konto
VI. Program „Gwarancja Szczęścia”
VII. Procedura zawierania umowy sprzedaży
VIII. Dostawa
IX. Ceny i metody płatności
X. Członkostwo
XI. Prawo do odstąpienia od umowy
XII. Reklamacje dotyczące Towarów
XIII. Skargi dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną
XIV. Regulamin Newslettera
XV. Przetwarzanie danych osobowych
XVI. Postanowienia końcowe
I. O NAS
Właścicielem Sklepu internetowego jest Here&Now Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Białej Floty 2/2, 02-654 Warszawa (NIP: 5213913141, REGON: 387579974), zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000870095, adres e-mail: [email protected] (w dalszej części „Kanaste” lub „Sprzedający”).
Here&Now jest producentem i dystrybutorem najwyższej jakości produktów z CBD, a także właścicielem marki Kanaste.
II. DEFINICJE
Terminom użytym w niniejszym Regulaminie przypisuje się następujące znaczenie:
- Konto – strona internetowa w Sklepie internetowym, na której Klient, po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, może: składać zamówienia na Towary, przeglądać historię poprzednich zakupów, mieć dostęp do swoich danych osobowych oraz dokonywać ich zmiany;
- Konsument – oznacza każdą osobę fizyczną, dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – kodeks cywilny (Dz.U.2020.1740 t.j. poz. 1145 z późn. zm.);
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów zawarta pomiędzy Here&Now a Klientem za pośrednictwem strony internetowej Sklepu;
- Klient – posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w Sklepie;
- Towary (lub Produkty) – produkty dostępne w Sklepie internetowym, które są przedmiotem Umowy sprzedaży. Jednocześnie wskazuje się, że Produkty nie są środkami leczniczymi w rozumieniu art. 2 pkt 32 i nast. ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2021.1977 t.j.)
- Sklep internetowy (Sklep) – sklep internetowy dostępny pod adresem www.kanaste.pl, w którym Klient może w szczególności składać zamówienia i który świadczy inne usługi oferowane przez Sprzedającego;
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i ilość Towarów;
- Członkostwo – system sprzedaży związany ze zobowiązaniem do okresowego nabywania Towarów i polegający na automatycznym przedłużaniu tego okresu;
- Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży Towarów w Sklepie internetowym przy wykorzystaniu środków komunikacji na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu internetowego kanaste.pl. Niniejszy Regulamin jest regulaminem w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344 t.j. z późn. zm.).
III. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego dostępnego na stronie www.kanaste.pl
- Sklep internetowy działający na stronie www.kanaste.pl prowadzi Sprzedający.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- zasady składania Zamówień w Sklepie internetowym drogą elektroniczną;
- zasady zawierania Umów sprzedaży dotyczących usług świadczonych w ramach Sklepu internetowego;
- zasady działania Newslettera oraz Konta.
- Korzystanie ze Sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem, że system informatyczny wykorzystywany przez Klienta spełnia poniższe minimalne wymagania techniczne:
- przeglądarka internetowa: Internet Explorer, Chrome, Firefox, Safari lub Opera.
- W celu korzystania ze Sklepu internetowego, Klient we własnym zakresie powinien uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego z połączeniem internetowym.
- Klienci mogą w dowolnym momencie uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu poprzez link umieszczony na stronie głównej Sklepu internetowego www.kanaste.pl.
IV. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
- Tylko osoba, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (pełnoletnia i nieubezwłasnowolniona) ma możliwość zawarcia wiążącej umowy, może korzystać ze Sklepu internetowego i nabywać Towary.
- Sprzedający może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu internetowego, a także może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu, a w szczególności w przypadku, gdy Klient:
- podał w trakcie rejestracji w Sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich;
- dopuści się innych zachowań niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzących w dobre imię Sprzedającego.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazywania wiadomości i danych w związku z usługami świadczonymi w Sklepie internetowym, Sprzedający podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do poziomu zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki zapobiegające nieuprawnionemu gromadzeniu i nieuprawnionej modyfikacji danych osobowych przekazywanych online.
- Klient zobowiązuje się w szczególności do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
- Sprzedający korzysta z plików cookie na swojej stronie internetowej. Klient może określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w przeglądarce internetowej Klienta. Informacje o plikach cookie zostały zawarte w Polityce Prywatności.
- Serwis Sklepu Internetowego umożliwia również komunikację ze Sprzedającym. W tym celu należy napisać wiadomość email na adres: [email protected].
V. KONTO
- Klient może utworzyć Konto na stronie internetowej Sklepu. Utworzenie Konta jest dobrowolne i bezpłatne, ale może być niezbędne, gdy Klient chce uzyskać dostęp do niektórych treści, benefitów i funkcjonalności Sklepu, w szczególności do Członkostwa i Programu Nagród.
- W celu założenia Konta Klient wypełnia formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedającego na stronie internetowej Sklepu pod adresem https://kanaste.pl/moje-konto/ i przesyła wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedającego, klikając na przycisk „ZAREJESTRUJ SIĘ”. Podczas rejestracji Klient ustala indywidualne hasło. Przed założeniem Konta należy się zapoznać i zaakceptować Regulamin oraz Politykę prywatności.
- Po wysłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego do Sprzedającego, Klient otrzymuje e-mail potwierdzający, który zawiera wszystkie istotne informacje dotyczące Konta.
- Umowę o świadczenie usługi Konta Klienta drogą elektroniczną uznaje się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta e-maila potwierdzającego, o którym mowa powyżej.
- Klient może w dowolnym momencie usunąć swoje Konto przesyłając prośbę o usunięcie konta na adres [email protected].
- Sprzedający może w dowolnym momencie wyłączyć Konto, jeżeli dojdzie do przekonania, że Klient nie stosuje się do któregokolwiek z postanowień Regulaminu.
- Sprzedający ma prawo do usunięcia Konta, w tym usunięcia wszystkich danych na nim zawartych, w dowolnym momencie, z jakiegokolwiek powodu, za uprzednim powiadomieniem Klienta lub bez powiadomienia.
V.1) KONTO – PROGRAM NAGRÓD
- Klient posiadający Konto może uczestniczyć w Programie Nagród polegającym na gromadzeniu Punktów za aktywności wymienione w ust. 9 oraz ich wymianę na rabaty pieniężne wymienione w ust. 10 do wykorzystania w Sklepie Sprzedającego.
- Klient posiadający Konto może uzyskać punkty, o których mowa w ust. 1 w następujący sposób:
- Polecenie Produktów Sprzedającego znajomemu tj. osobie trzeciej, która nie była wcześniej Klientem Sprzedającego (Program Podaruj 40 zł, Otrzymaj 40 zł) – 40 pkt do zdobycia wielokrotnie;
- Napisanie recenzji dot. zakupionego produktu na www.kanaste.pl/produkt/olejek-cbd – 10 pkt do zdobycia wielokrotnie przy zakupach różnych produktów i jednokrotnie dla poszczególnego produktu (recenzja może być umieszczana pod konkretnym produktem tylko jeden raz).
- Konwersja zdobytych punktów w ramach Programu Nagród, o którym mowa w ust. 1 odbywa się poprzez zamianę każdych zdobytych kolejno pełnych 10 punktów na 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych) rabatu do wykorzystania wyłącznie na zakup Produktów w Sklepie Sprzedającego.
- W ramach Programu Nagród Klientowi nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości rabatów, o których mowa w ust. 3, ani do otrzymania ich ekwiwalentu.
V.2) KONTO – PROGRAM „PODARUJ 40, OTRZYMAJ 40”
- Klient nie posiadający Konta może uczestniczyć w Programie Podaruj 40, Otrzymaj 40 polegającym na polecaniu Produktów Sprzedającego znajomemu tj. osobie trzeciej, która nie była wcześniej Klientem Sprzedającego dzięki czemu zarówno sam Klient jak i osoba trzecia otrzyma 40,00 zł (słownie: czterdzieści złotych) rabatu do wykorzystania wyłącznie na zakup Produktów w Sklepie Sprzedającego.
- W celu skorzystania z Programu, o którym mowa w ust. 1, Klient powinien w zakładce: https://kanaste.pl/podziel-sie/ podać swój adres e-mail, następnie podać adres e-mail znajomego oraz zaakceptować program poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij” lub zalogować się do swojego konta i wybrać zakładkę “Polecenia”, podać adres znajomego i zaakceptować program poprzez kliknięcie przycisku “Wyślij”.
- Na adres e-mail znajomego podanego przez Klienta zostanie wysłany kod rabatowy o wartości 40,00 zł (słownie czterdzieści złotych) do wykorzystania wyłącznie na zakup Produktów w Sklepie Sprzedającego. Po skorzystaniu z kodu rabatowego przez znajomego, Klientowi zostanie przyznany rabat w tej samej wysokości.
- Z otrzymanego rabatu mogą skorzystać tylko zarejestrowani Klienci. Jeśli Klient otrzymał kod rabatowy, a nie jest jeszcze zarejestrowany, jest zobowiązany do rejestracji celem skorzystania z rabatu. Tym samym adres e-mail podany w ramach polecenia do skorzystania z programu powinien zostać następnie użyty do założenia Konta, o którym mowa w dziale V niniejszego Regulaminu.
- Każdy Klient może skorzystać z Programu Podaruj 40, Otrzymaj 40 wielokrotnie jako osoba polecająca oraz tylko jeden raz jako osoba polecana.
- Kody rabatowe uzyskane w ramach poszczególnych programów nie łączą się ze sobą.
- W ramach Programu Podaruj 40, Otrzymaj 40 Klientowi oraz znajomemu nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości rabatów, o których mowa w ust. 3, ani do otrzymania ich ekwiwalentu.
VI. PROGRAM „GWARANCJA SZCZĘŚCIA”
- Uczestnikiem Programu „Gwarancja Szczęścia” może być każdy Klient.
- W ramach Programu Klient w terminie 90 dni od chwili dostarczenia produktu w postaci pełnowymiarowego olejku CBD będącego w ofercie handlowej Kanaste (olejki: 600 MG, 1200 MG i 2400 MG), lub napoju funkcjonalnego Better Focus lub Better Sleep, który nie będzie czuł satysfakcji z zakupionego towar, otrzyma pełen zwrot ceny zakupu. Zestaw Odkrywcy i Zestaw Smakosza nie podlegają zasadom Gwarancji Szczęścia.
- Z uprawnień przewidzianych w ust. 2 każdy Klient może skorzystać tylko raz przy pierwszym zakupie pełnowymiarowego produktu (tj. buteleczki olejku: 600 MG, 1200 MG lub 2400 MG oraz Better Sleep lub Better Focus) będącego w ofercie handlowej Kanaste w ramach całego okresu obowiązywania Programu. Ograniczenia wskazane w zdaniu pierwszym nie mają zastosowania jeżeli Klient w pierwszym zamówieniu dokonanym zakupi produkt o mniejszym stężeniu substancji CBD, następnie zaś o większym stężeniu – w takim przypadku zwrot kosztów zakupu dotyczy zakupu za pierwszy zamówiony produkt.
- W przypadku zakupu przez Klienta w ramach jednego zamówienia więcej niż jednego produktu i skorzystania przez Klienta z Programu „Gwarancja Szczęścia”, uprawnienie do zwrotu ceny zakupu o którym mowa w ust. 2 przysługuje jedynie za jeden produkt wskazany przez kupującego.
- Zwrot ceny zakupu, o którym mowa w ust. 2 stanowi jedynie wartość zakupu samego produktu, bez kosztów wysyłki do Klienta, jak również kosztów reklamacji. Nie ma konieczności odsyłania produktu do Organizatora.
- W celu skorzystania z Programu Klient powinien zgłosić zamiar zwrotu towaru w ramach Programu „Gwarancja Szczęścia” w formie mailowej na adres [email protected], dalej zwanej „Zgłoszeniem”.
- Zgłoszenie powinno zawierać:
- uzasadnienie,
- wskazanie numeru rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot – tylko dla zamówień “za pobraniem”. Pozostałe zwroty są wykonywane tą samą formą płatności, którą zamówienie zostało opłacone.
- Zgłoszenie musi być dostarczone do Kanaste najpóźniej w ostatnim dniu terminu, o którym mowa w ust 2.
- Kanaste po otrzymaniu Zgłoszenia jest zobowiązane do jego rozpatrzenia w terminie 30 dni roboczych. W ramach tego postępowania Kanaste może zadać Klientowi dodatkowe pytania, co do przyczyny dokonania zwrotu, zaś Klient zobowiązany jest do udzielenia wyczerpującej odpowiedzi, pod rygorem braku uwzględnia zgłoszenia, a w efekcie odmowy skorzystania z programu.
- W przypadku uwzględnienia Zgłoszenia Kanaste informuje o tym Klienta oraz dokonuje zlecenia zwrotu kosztów zakupu towarów w tej samej formie w jakiej nastąpiła płatność, chyba że płatność dokonana została “za pobraniem” to organizator zwraca koszty na wskazany rachunek bankowy.
VII. PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY
- Do złożenia Zamówienia w Sklepie internetowym i zawarcia Umowy sprzedaży konieczne jest wybranie Towaru z aktualnej oferty Sprzedającego. Wyboru dokonuje się poprzez kliknięcie linka do danego Produktu, a następnie przycisku „KUP KANASTE”. Po kliknięciu linka do Koszyka, zostanie zaprezentowane podsumowanie wybranych Towarów.
- W przypadku, gdy Sprzedający oferuje opcję zakupu Produktów w ramach Członkostwa, Klient przed kliknięciem przycisku „KUP KANASTE” decyduje, czy chce zakupić Członkostwo Produktu, poprzez wybranie przycisku „Subskrybuj i oszczędzaj”, czy też chce dokonać jednorazowego zakupu Produktu, poprzez wybranie przycisku „Kup jednorazowo i przetestuj”.
- Zamówienie należy złożyć klikając przycisk „KUP KANASTE”.
- Następnie należy starannie wprowadzić dane osobowe zgodnie z nazwami pól formularza. Na tym etapie Klient może zdecydować się na rejestrację na stronie www.kanaste.pl, wybierając odpowiednią opcję i wprowadzając hasło. Do zakupu Produktów w ramach Członkostwa wymagana jest rejestracja.
- Należy wybrać sposób płatności poprzez wybranie odpowiedniej opcji i zaakceptować Regulamin Sklepu internetowego, jak również wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
- Kliknięcie przycisku „KUPUJĘ I PŁACĘ” stanowi ostateczne potwierdzenie zamówienia, a wprowadzone dane wraz z wybranymi opcjami nie będą już podlegały modyfikacji.
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedającym Umowy sprzedaży, zgodnie z jej postanowieniami oraz postanowieniami Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje e-mail potwierdzający, zawierający ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Umowę uznaje się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
- Umowa sprzedaży jest zawierana w języku polskim, a jej postanowienia są zgodne z Zamówieniem i Regulaminem.
VIII. DOSTAWA
- Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i wybranych krajów Unii Europejskiej i będzie realizowana na adres wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
- Koszt dostawy zostanie wskazany w momencie składania Zamówienia.
- Termin realizacji Zamówienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wynosi do 7 dni roboczych, natomiast na terenie wybranych krajów Unii Europejskiej do 14 dni roboczych, od daty wysłania przez Klienta Zamówienia i dokonania płatności, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano inny termin. Termin ten należy liczyć w następujący sposób:
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz faktury VAT.
IX. CENY I SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Ceny Towarów podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT (z wyszczególnieniem stawki), ale nie obejmują kosztów dostawy, które są płatne dodatkowo i są wyszczególnione w toku transakcji.
- Klient ma możliwość zapłacenia ceny:
- za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności online PayU;
- gotówką w momencie dostarczenia zamówienia „za pobraniem”;
- za pomocą kart płatniczych Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro w serwisie PayU;
- przelewem z konta w serwisie PayU;
- płatnością BLIK w serwisie PayU;
- płatnością Google Pay w serwisie PayU;
- przelewem bezpośrednim na konto bankowe wysyłając jednocześnie wiadomość mailową na: [email protected] z informacją o wykonaniu przelewu;
- płatnością w serwisie Stripe.
- Dane do przelewu: ING Bank Śląski: 77 1050 1070 1000 0090 8108 5376 Here&Now Sp. z o.o. Białej Floty 2/2 02-654 Warszawa. SWIFT: INGBPLPW
X. CZŁONKOSTWO
- Sprzedający może zaoferować Klientom Członkostwo. W ramach Członkostwa Klienci mają dostęp do obsługi VIP przy zakupie Towarów oferowanych w Sklepie internetowym.
- Członkostwo zdobywane jest poprzez założenia założenie Konta oraz złożenie deklaracji Członkostwa dostępnej na profilu Klienta.
- Posiadając Członkostwo dokonując zakupu Towarów, Klient ma prawo do:
- Stałej zniżki w wysokości 30% wartości poszczególnych Towarów;
- Określenia odmiennego niż wynika to z niniejszego sposobu i adresu dostawy zamówionych Towarów;
- Zmiany częstotliwości dostawy i okresu rozliczeniowego.
- W przypadku zmiany ceny Członkostwa, Klient zostanie o tym poinformowany poprzez wysłanie wiadomości e-mail na 30 dni przed planowaną zmianą ceny. W takim przypadku Klient jest uprawniony do rezygnacji z dalszego Członkostwa.
- Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje e-mail potwierdzający, zawierający wszelkie istotne elementy Zamówienia oraz informacje niezbędne do rezygnacji z Członkostwa.
- Członkostwo ulega automatycznemu przedłużeniu na kolejne wybrane okresy (dostępne okresy to co 4, 6 lub 8 tygodni), o ile karta kredytowa lub debetowa Klienta zostanie pomyślnie obciążona na kolejny okres Członkostwa, do momentu rezygnacji z Członkostwa przez Klienta.
- Sprzedający nie obowiązku wysyłania wiadomości z przypomnieniem o kolejnym zbliżającym się okresie Członkostwa przed pobraniem opłaty za kolejny okres Członkostwa.
- Klient wyraża zgodę na pobranie opłaty za odnowienie Członkostwa na kolejne wybrane okresy. Brak zapłaty za kolejny okres Członkostwa skutkuje brakiem możliwości dostarczenia Zamówienia w tym okresie.
- Każdy kolejny okres Członkostwa rozpoczyna się automatycznie pierwszego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu Członkostwa i obejmuje taki sam okres.
- Wraz z kwotą główną Klient zostanie również obciążony kosztami wysyłki.
- Klient ma prawo zrezygnować z dalszego korzystania z Członkostwa przed końcem okresu, za który została uiszczona opłata, poprzez wybranie opcji „Anuluj Subskrypcję” w panelu “Członkostwo” po zalogowaniu się do konta klienta.
- Sprzedający ma prawo zrezygnować z oferowania Członkostwa danemu Klientowi w każdym czasie bez wskazywania przyczyny. W takim przypadku Sprzedający będzie realizował każde Zamówienie, za które została dokonana płatność.
- Klienci, którzy do dnia wejścia w życie aktualnego brzmienia Regulaminu posiadają Subskrypcję uzyskują automatycznie Członkostwo na zasadach określonych powyżej. Każdy z Klientów posiadających Subskrypcję zostanie powiadomiony drogą elektroniczną o przedmiotowej zmianie oraz w panelu logowania do swojego konta – o szczegółach tej zmiany. W przypadku braku wyrażenia zgody na zmianę Subskrypcji na Członkostwo, Klient może złożyć rezygnację z Członkostwa w terminie 14 dni od chwili uzyskania powiadomienia, w przeciwnym razie uznaje się, że Klient taką zgodę wyraził.
- Z uwagi na dokonanie zmiany, o których mowa w ust. 13, każdy Klient będący wcześniej Subskrybentem otrzymuje:
- subskrypcję olejku 600 mg w wybranym wcześniej smaku w cenie subskrypcji olejku 330 mg, jeśli dotychczas subskrybował olejek 330 mg;
- subskrypcję olejku 600 mg w wybranym wcześniej smaku w cenie subskrypcji olejku 550 mg, jeśli dotychczas subskrybował olejek 550 mg;
- subskrypcję olejku 1200 mg w wybranym wcześniej smaku w cenie subskrypcji olejku 1100 mg, jeśli dotychczas subskrybował olejek 1100 mg;
- subskrypcję olejku 2400 mg w wybranym wcześniej smaku w cenie subskrypcji olejku 2200 mg, jeśli dotychczas subskrybował olejek 2200 mg
XI. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument ma prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży Towaru w terminie 30 dni bez podania przyczyny.
- Termin odstąpienia od Umowy upływa po 14 dniach od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towaru.
- W celu skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy, Klient zobowiązany jest poinformować Sprzedającego drogą elektroniczną, pisząc na adres: [email protected], o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może być również złożone w formie pisemnej na formularzu stanowiącym Załącznik 1 do niniejszego Regulaminu.
- W celu dotrzymania terminu odstąpienia od Umowy sprzedaży wystarczy, że Klient prześle informację dotyczącą wykonania prawa do odstąpienia od Umowy sprzedaży przed upływem terminu na odstąpienie.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedający zwróci Klientowi wszelkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy Towaru (za wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta innego niż najtańszy standardowy sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zawiadomienie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży dotarło do Sprzedającego.
- Sprzedający dokona zwrotu płatności przy użyciu tych samych metod płatności, które Klient zastosował w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie postanowi inaczej; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.
- Klient zobowiązany jest zwrócić Sprzedającemu Towar nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy sprzedaży. W celu dotrzymania wyznaczonego terminu wystarczy odesłać Towar przed jego upływem. Klient ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
XII. REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW
- Sprzedający jest zobowiązany do dostarczenia Towaru, który jest zgodny z Umową sprzedaży i wolny od wad.
- Sprzedający odpowiada wobec Konsumenta z tytułu rękojmi za wady w zakresie i na zasadach określonych z Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego.
- Jeżeli Konsument twierdzi, że którykolwiek z dostarczonych Produktów jest wadliwy, ma prawo do złożenia reklamacji.
- Reklamacje wynikające z naruszenia praw Konsumenta gwarantowanych przez prawo lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres [email protected].
- Jeżeli Towar ma wadę, Konsument może, z zastrzeżeniem i na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy sprzedaży, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
- Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z Umową sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
- Sprzedający zobowiązuje się rozpatrzyć każdą reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania, a jeśli okaże się to niemożliwe poinformuje Konsumenta w tym terminie, kiedy reklama zostanie rozpatrzona. Jeżeli Konsument zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
- Jeżeli do rozpatrzenia reklamacji niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedającego, Klient zobowiązany będzie dostarczyć Produkt na koszt Sprzedającego lub Produkt zostanie odebrany od Kupującego przez kuriera działającego na zlecenie Sprzedającego, po dokonaniu niezbędnych ustaleń przez strony w tym zakresie.
XIII. SKARGI DOTYCZĄCE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Sprzedający podejmuje działania służące zapewnieniu w pełni prawidłowego funkcjonowania Sklepu internetowego, w zakresie wynikającym z aktualnej wiedzy technicznej oraz zobowiązuje się do usunięcia w rozsądnym terminie wszelkich nieprawidłowości zgłoszonych przez Klientów.
- Klient powinien niezwłocznie powiadomić Sprzedającego o wszelkich nieprawidłowościach lub zakłóceniach w funkcjonowaniu strony internetowej Sklepu internetowego.
- Wszelkie nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu powinny być zgłaszane przez Klienta pocztą elektroniczną na adres [email protected].
- W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem Sklepu.
- Sprzedający zobowiązuje się rozpatrzyć każdą reklamację w terminie 14 dni, a jeżeli okaże się to niemożliwe, do poinformowania Klienta w tym terminie, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
XIV. REGULAMIN NEWSLETTERA
- W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzu na stronie internetowej kanaste.pl w celach marketingowych Sprzedającego, w tym w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pocztą elektroniczną (np. w formie Newslettera) lub telefonicznie, Klientowi świadczona będzie usługa polegająca na okresowym przesyłaniu informacji w formie listu elektronicznego (e-mail), zwana dalej „Newsletterem”, na adres e-mail podany przez Klienta. Usługa Newslettera świadczona jest nieodpłatnie, na czas nieokreślony.
- Newsletter zawiera informacje o ofercie produktowej Sprzedającego, nowościach, aktualnych promocjach oraz inne informacje o Sprzedającym i jego produktach, w tym opinie, materiały prasowe, linki do zaprzyjaźnionych stron internetowych lub artykułów blogowych Sprzedającego.
- Klient może w dowolnym momencie, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, zmienić wskazany wcześniej adres e-mail, na który wysyłany jest Newsletter lub zrezygnować z tej usługi klikając link wypisu podany w stopce Newslettera.
- Reklamacje związane z usługą Newslettera należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres: [email protected].
- Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail Klienta, opis przedmiotu reklamacji, w tym określenie żądania i jego uzasadnienie oraz podpis osoby składającej reklamację.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania przez Sprzedającego. Sprzedający niezwłocznie powiadomi składającego reklamację o decyzji w sprawie reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w reklamacji.
XV. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Dane osobowe udostępnione przez Klienta w Sklepie internetowym przetwarzane są zgodnie ze wszystkimi przepisami regulującymi przetwarzanie danych osobowych, w tym w szczególności z rozporządzeniem (UE) 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej nr 119, s. 1, z późn. zmianami) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych można znaleźć w Polityce prywatności dostępnej na niniejszej stronie internetowej.
XVI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy sprzedaży zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu podlegają prawu polskiemu. Jeżeli Klient jest Konsumentem stosuje się prawo państwa, w którym Konsument ma miejsce zwykłego pobytu, pod warunkiem, że Sprzedający prowadzi lub kieruje swoją działalność do tego państwa.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozwiązywania sporów i dochodzenia roszczeń przed stałym polubownym sądem przy właściwym terenowo Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do wyżej wymienionego trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
- Sprzedający informuje, że na stronie internetowej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego rozstrzygania sporów między konsumentami a przedsiębiorcami na poziomie UE (platforma ODR – online dispute resolution).
- Wszelkie spory powstałe między Sprzedającym a Konsumentem rozpatrują właściwe sądy powszechne.
- Wszelkie spory powstałe między Sprzedającym a Klientem niebędącym Konsumentem rozpatrują wyłącznie sądy polskie.
- Wszelkie Prawa własności intelektualnej do Produktów należą do Sprzedającego lub jego licencjodawców. Wszelkie takie prawa są zastrzeżone.
- Wyłączne prawo do treści udostępnianych za pośrednictwem Sklepu internetowego, w szczególności prawa autorskie, nazwa Sklepu internetowego, znaki towarowe Sprzedającego, ich elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa do baz danych są własnością Sprzedającego lub jego licencjodawców i podlegają odpowiedniej ochronie.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 lutego 2022 r.