DOWIEDZ SIĘ O NOWOŚCIACH I ODBIERZ 15% ZNIŻKI
DARMOWA DOSTAWA NA NASTĘPNY DZIEŃ ROBOCZY
Prev
Next
cbd na sen
Hidden
Czas czytania: 4 minuty
Data publikacji:

Sposoby na lepszy sen – 5 sprawdzonych propozycji

Spójrzmy prawdzie w oczy, wszyscy moglibyśmy teraz skorzystać na solidnym ośmiogodzinnym śnie.

Moc dobrego snu jest powszechnie niedoceniana. Lecz nieoptymalny sen definiowany przez niedostateczną długość, jakość i regularność, nęka już co trzeciego Polaka i niesie za sobą więcej negatywnych skutków niż tylko poranne zmęczenie.

Słaby sen może wywołać kaskadę konsekwencji fizycznych i emocjonalnych, w tym zwiększonego stresu, zaburzeń pamięci i zaburzeń poznawczych, podwyższonego poziomu głodu i pragnienia cukru, wyższego ryzyka otyłości, nadciśnienia i cukrzycy typu 2, przyspieszenia starzenia się, stanu zapalnego, osłabienia układu odpornościowego i innych. Z drugiej strony budzenie się rano wypoczętym ma wiele zalet – czysty umysł, lepszy nastrój, większa kontrolę apetytu i szczerze mówiąc, lepsza jakość życia w ogóle.

Istnieje wiele czynników związanych ze stylem życia i środowiskiem, a także z czynnikami natury medycznej, które mogą zakłócać nasz sen. Na szczęście wiele z nich są pod naszą kontrolą. Niezależnie od tego, czy objawy są łagodne, ciężkie, lub jeśli śpisz świetnie i po prostu chcesz, aby tak pozostało. Oto pięć prostych rzeczy, które możesz zrobić, aby

1. Trzymaj Się Harmonogramu

Jedz codziennie o regularnych porach, aby zsynchronizować swój rytm dobowy. Nasze ciało otrzymuje wskazówki od światła dziennego i pór posiłków, aby zarządzać naszym wewnętrznym zegarem. Kiedy zostanie on wytrącony z równowagi, w związku z podróżą, praca na nocnej zmianie lub nieregularnymi nawykami żywieniowymi, często ma to wpływ na nasz sen. 

2. Zoptymalizuj Swoją Sypialnię Pod Kątem Snu

Ustaw odpowiednią temperaturę (naukowiec zajmujący się badaniem snu – Matthew Walker sugeruje w okolicach znaku 20 stopni Celsjusza), zainwestuj w wygodną pościel i odzież nocną, w razie potrzeby załóż zasłonę na oczy i zatyczki do uszu. 

3. Trzymaj Się Nocnej Rutyny

Może dla Ciebie oznacza to kąpiel, mycie twarzy, włączanie uspokajającej muzyki, medytację lub po prostu odłożenie telefonu, wyłączenie telewizora i chwycenie książki. 

4. Wypróbuj Naturalne Środki

Wspaniałą rzeczą w naturalnych środkach jest to, że nie mają one żadnych skutków ubocznych, więc możesz eksperymentować z różnymi opcjami, nie martwiąc się o uzależnienie od nich, senność rano lub jakiekolwiek inne skutki uboczne często związane z lekami. 

5. Dobrze się odżywiaj

Niezależnie od tego, czy źle się odżywiasz, dlatego że źle sypiasz, czy na odwrót, przetworzone produkty spożywcze, cukier, przejadanie się, nadmierne spożycie alkoholu i kofeina mogą zaburzać nasz sen. Zamiast tego stosuj zbilansowaną dietę obejmującą pełnowartościowe jedzenie, takie jak owoce, warzywa, wysokiej jakości białka, produkty pełnoziarniste, orzechy i nasiona.

Kanaste
1200MG

Kanaste
1200MG

Wybierz swoją moc.

Nie wiesz jaką moc wybrać? Dobierz moc dla siebie

Wybierz swój smak.

Wszystkie nasze smaki są w 100% naturalne!

Cena

175 175 

Będziemy u Ciebie już: 30/05/2022

Koszyk