close
close Koszyk

DARMOWA DOSTAWA NA TERENIE POLSKI

Jak zadbać o spokój w Święta?

Rok 2020 był dla nas wszystkich czasem pełnym niespodzianek, które znacząco wpłynęły na poziom odczuwanego stresu. Po tak emocjonujących miesiącach, podczas tegorocznych Świąt możemy doświadczyć jeszcze większej niepewności niż zwykle: zarówno tej związanej z troską o zdrowie naszych najbliższych, jak i również tej od strony organizacyjnej. Sprawdź nasze sposoby na znalezienie wewnętrznego spokoju i przeżyj te Święta w zgodzie ze swoim wewnętrznym JA.

Postaw na medytację

Ćwiczenia relaksacyjne uspokajają nasz oddech i spowalniają pracę serca, co pozytywnie wpływa na regulację emocji i wyciszenie organizmu. Według badań medytacja ma też zbawienny wpływ na nasze zdrowie fizyczne i psychiczne: redukując poziom neuroprzekaźnika odpowiadającego za stres – kortyzolu – zwiększa zdolność koncentracji i poprawia jakość snu

Regularna praktyka medytacji daje uczucie wewnętrznego spokoju i czyni nas bardziej odpornymi na czynniki stresogenne napływające z otoczenia. Dlatego w trakcie Świąt postaraj się znaleźć przynajmniej 10 minut każdego dnia, które przeznaczysz na poprawę swojego dobrostanu.W tym celu możesz skorzystać z gotowych rozwiązań np. naszego filmiku do medytacji.

Zadbaj o zdrowy sen

Słabej jakości sen może prowadzić do nadmiernego apetytu, zwiększonego zapotrzebowania na cukier i osłabionego układu odpornościowego, a tego zdecydowanie nie chcemy, szczególnie w okresie świątecznym. Aby lepiej się wysypiać, często wystarczy zastosować kilka prostych zasad, które przygotują nasze ciała do snu:

  1. Stała wieczorna rutyna – ustalenie swoich wieczornych zwyczajów pomoże Ci się wyciszyć i wprowadzić w odpowiedni nastrój. Taką rutynę można zacząć od wieczornej kąpieli, medytacji lub innego wyciszającego zajęcia. Bardzo ważnym jest też ustalenie godziny o której kładziesz się do łóżka, aby Twój organizm przyzwyczaił się do zasypiania o określonej porze.
  2. Ograniczenie korzystania z urządzeń – wieczorne używanie telefonu czy oglądanie telewizji pobudza nasze mózgi do pozostania aktywnym, szczególnie, jeśli ekran jest wielokolorowy. Postaraj się odstawić wszelkie urządzenia przynajmniej na pół godziny przed snem, a Twój umysł lepiej się wyciszy i przygotuje do nocnej regeneracji.
  3. Dobrze przygotowane pomieszczenie – czysta, nierozpraszająca przestrzeń, odpowiednie zaciemnienie i dobre natlenienie pokoju to idealne warunki do snu. Oczyść swoją sypialnię z niepotrzebnych rzeczy, które zakłócają harmonię wnętrza i codziennie wieczorem przewietrz pomieszczenie. Od razu odczujesz poprawę jakości snu.

Zapewnij sobie dawkę ruchu

Nie bez przyczyny mówi się, że ruch to zdrowie. Opcji masz wiele: od wyjścia na spacer, gdzie w słoneczny dzień gratis złapiesz witaminę D (czy wiesz, że wzmaga ona produkcję serotoniny odpowiedzialnej za odczuwanie szczęścia?), aż po jogę, czy trening interwałowy. To od Ciebie zależy forma aktywności – wybierz taką, która sprawia Ci przyjemność. Pamiętaj, że podczas ruchu Twój mózg dostaje dodatkową dawkę endorfin, dzięki czemu po ćwiczeniach odczujesz lepsze samopoczucie i przypływ pozytywnej energii.

Czasem warto… odpuścić

Przygotowania do Świąt to często gonitwa z czasem: czy wszystkie potrawy będą gotowe na czas? A co z dekoracjami? Ludzie wierzą, że aby zmniejszyć stres związany z okresem przedświątecznym, muszą pracować jeszcze więcej. Jest dokładnie na odwrót – aby pozbyć się uczucia napięcia, podaruj sobie w prezencie porządną dawkę regeneracji i odpoczynku, aby Twoje ciało było gotowe na kolejne wyzwania codzienności.

Jeśli nie czujesz się na siłach, aby jak co roku udekorować dom i przygotować skomplikowane dania… po prostu sobie odpuść. W zamian za to poświęć chwilę czasu dla siebie lub zrób przepyszne ciasteczka z nowego przepisu i obdaruj nimi najbliższych!

Odzyskaj równowagę z CBD

Olejek CBD to naturalny sposób na obniżenie stresu i napięcia w organizmie. Wpływając na układ endokannabinoidowy pomaga uspokoić pędzące myśli i osiągnąć idealny balans pomiędzy ciałem a umysłem. Obniżenie poziomu niepokoju korzystnie wpłynie na Twoje samopoczucie, a jednocześnie zapewni spokojny i głęboki sen. Wybierz stężenie swojego olejku i w tym roku postaw na naturalną pomoc w redukcji stresu.

Trzeba przyznać, że w te Święta wszystkim nam przyda się odrobina spokoju i balansu. Wiemy, że dasz radę go osiągnąć z drobną pomocą Kanaste. Jesteśmy z Tobą!

* Poziom THC w sprzedawanych produktach nie przekracza 0,2%.
Prezentowany produkt nie jest przeznaczony do diagnozowania, leczenia lub zapobiegania jakiejkolwiek chorobie. Efekty zażywania produktów mogą się różnić.